Σάββατο 10 Μαΐου 2014

Στα τέτοια μου για το ΠΑΣΟΚ ρε Μαρία!

(Photo by Kourkouti)


Είναι τρεις το πρωί και το τηλέφωνο χτυπάει,ξυπνώντας το φίλο μας που για χάρη της ιστορίας θα τον ονομάσουμε Στέφανο.
Η φωνή απο την άλλη μεριά της γραμμής σπαρακτικά ακούγεται να λέει:
-Έλα Στέφανε δεν είμαι καλά.
-Τι έχεις ρε Μαρία;
-Δεν θέλω να ψηφίσω ΠΑΣΟΚ!
-Μαρία σύνελθε,τι ειναι αυτά που λες;;;Είσαι πιωμένη;
-Αχ,αδελφούλη μου σε παρακαλώ κατάλαβε με!Δεν μπορω άλλο ΠΑΣΟΚ!Δεν αντέχω αλλο Βενιζελο!
-Ξέρεις τι πας να κανείς;
-...Ξέρω...υπάρχει κίνδυνος να....ω Θεέ μου...δεν τολμώ να το πω!
-Πες το,πες το αν σου βαστάει!
-.....υπάρχει κίνδυνος να....να...απ..αποσταθεροποιήσω την κυβέρνηση!(κλάμα)
-Έλα μην κλαις,απλά σκέψου ώριμα και δεν θα χρειάζεται να κλαις..
-Είμαι μπερδεμένη.
-Ρε χαζούλα μου,γιατι βασανίζεις το μυαλουδάκι σου;Τόσα χρόνια ΠΑΣΟΚ είμαστε,τωρα θα κάνουμε πίσω;μετά απο 3 μνημόνια και τόσες πράξεις νομοθετικού περιεχομένου;Θα γράψουμε ιστορία ως οι ψηφοφόροι που έσωσαν την Ελλάδα!!!
-Δεν αντέχω άλλο ΠΑΣΟΚ ,αλλα δεν μπορω να σηκώσω και το βάρος τέτοιας απόφασης.Ο Βενιζέλος το είπε ξεκάθαρα...Αν η Ελιά πάρει χαμηλά ποσοστά κινδυνεύει η κυβέρνηση ,κινδυνεύει η χώρα!
-Μαρία άκουσες μόλις τωρα τι είπες;Αν η ελιά πάρει χαμηλά ποσοστά.Ελιά θα ψηφίσεις όχι ΠΑΣΟΚ ,δεν ειναι το ίδιο!
-Έχεις δίκιο Στέφανε!Θα ψηφίσω ελιά!Όχι ΠΑΣΟΚ!!!!
-Μπράβο κορίτσι μου!
-Θα ψηφίσω ελιά,θα ψηφίσω κεντροαριστερά!
-Μπράβο Μαράκι μου!!!!
-Ζήτω η ελιά!Ζήτω το Έθνος!Ζήτω η ανάπτυξη!!!
-Ζήτω η Μαρία!Γιατι αδελφούλα μου κι εσυ θα έχεις βάλει ενα λιθαράκι σε αυτή τη προσπάθεια με την ψήφο σου!!!
-Σε ευχαριστώ Στέφανε , με εσωσες σήμερα!!!
-Η ελιά μας έσωσε Μαράκι μου!
-Όνειρα γλυκά Στέφανε!σε αφήνω τωρα!
-Καληνύχτα!Και πάλι μπράβο!

Κάπως έτσι πρέπει να φαντάζεται λοιπόν ο Βενιζέλος οτι θα αντιδράσουν οι Έλληνες στο άκουσμα των απειλών του,γι αυτο εχει ξαμολυθεί και απειλεί θεούς και δαίμονες!Νομιζω οτι η συμπεριφορά του πλέον εχει ξεπεράσει κάθε όριο...

Στη πραγματικότητα ο παραπάνω διάλογος θα τελείωνε πολύ πιο γρήγορα,κάπως έτσι:

-Έλα Στέφανε δεν είμαι καλά.
-Τι έχεις ρε Μαρία;
-Δεν θέλω να ψηφίσω ΠΑΣΟΚ!
-Στα τέτοια μου για το ΠΑΣΟΚ ρε Μαρία!Αυτο έλειπε να το ψήφιζες!!!Γι' αυτο με ξύπνησες;;;
-Σορυ είμαι πιωμενη και πήρα να σε δουλέψω.Καληνυχτα!χαχαχα!
-Μια ζωή ηλίθια αστεία....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου