Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2014

Επικές ατάκες Ελληνίδας γιαγιάς!


Η Ελληνίδα γιαγιά συνήθως είναι παχουλή,καλοσυνάτη και όταν γελάει ,λάμπει ολόκληρη.Αν όμως κανείς φασαρία και την ενοχλήσεις ή αν σου πέσει η μπάλα στα λουλούδια της ,μεταμορφώνεται σε αγρίμι και πίστεψε με...δεν θες να τα βάλεις με μια σκληροτράχηλη γυναίκα που έχει περάσει κατοχή,πόλεμο,δικτατορία και καμία εξηνταριά χρόνια σκληρής δουλειάς...
Όπως και να έχει εμείς τη λατρεύουμε αυτή τη γιαγιά γιατί μας αγαπάει και είναι είδος υπό εξαφάνιση.
(Φαντάζομαι τις σημερινές κοπέλες στα 70 τους να βγαίνουνε έξω με τα εγγόνια και να πίνουν φρέντο ,ντυμένες με τη τελευταία λέξη της μόδας..ελπίζω να φτιάχνουν ακόμα πίτες και ζυμωτό ψωμάκι...μπα ε;;)
Νομίζω δε ότι αυτό που θα μνημονεύουμε για χρόνια είναι οι φοβερές ατάκες που μας έχουν πετάξει κατά καιρούς και μας έκαναν  να απορούμε αν εννοούσαν αυτά που έλεγαν.




Σας παραθέτω λοιπόν μερικές κλασσικές αλλά και αξιοπερίεργες ατάκες που έχουμε ακούσει από την Ελληνίδα γιαγιά:

-Να βάλεις μπουφάν,ζακέτα μάλλινη ,κασκόλ και γάντια!Έχει κρύο!
(Με 22 βαθμούς)




Να γυρίσεις πριν νυχτώσει!
(εννοούσε κατά τις 6 το απόγευμα και η ώρα που βγαίναμε ήταν 5.30!)


Μη γυρνάς μες τη νύχτα θα σε σκοτώσει κανένας!
(όταν πηγαίναμε στο διπλανό σπίτι κατά τις 7 το απόγευμα)


Βγάλε τα σκουλαρίκια ,δε ντρέπεσαι; Τι θα πει ο κόσμος;
(all time classic)



Βλέπεις τον  Μανωλάκη τον εγγονό της Αρχοντούλας που διαβάζει συνέχεια και δε βγαίνει ποτέ έξω;
Σε αυτόν να μοιάσεις!


(σήμερα ο εγγονός της Αρχοντούλας ζει στο Άγιο όρος και ονομάζεται πατηρ Ιερεμίας)


Να φας όλο το φαγητό σου!
(δηλαδή και τα 4 κιλά κοτόπουλο με πατάτες που έβαλα στο πιάτο σου)

Να προσεχείς εκεί που πηγαίνεις τα βράδια μη σου ρίξουν κάνα AIDS μες το ποτό!
(σπίτσλες)


Έλα να σε φιλήσω... μπορεί να μην με ξαναδείς άλλη φορά...είμαι γριά πια,τα έφαγα τα ψωμιά μου...
(κάθε φορά που την αποχαιρετάς τα τελευταία 20 χρονιά)


-Γιαγιά θα γίνω vegetarian!
-Πωωπωω συμφορά που μας βρήκε!που έχεις μπλέξει πάλι παλικάρι μου;




-Έλα να φας ετοίμασα κάτι πρόχειρο σήμερα γιατί δε προλάβαινα.
(Και έχει ετοιμάσει κόκορα με μακαρόνια,κατσικάκι στη γάστρα με πατάτες,σπανακόπιτα,τυρόπιτα και γλυκό νεραντζάκι.)



-Ρε γιαγιά βάλε Ίντερνετ σπίτι σου να μπαίνω όταν έρχομαι!
-Να μου χτυπάς να σου ανοίγω εγώ!


-Γιαγιά θέλω x-box.
-Πάρε ένα depon τώρα.Δεν έχω τέτοιο χάπι που μου ζητάς!


-Γιαγιά θέλω λεφτά να πάρω κάτι sneakers και ένα jacket που έχω δει.
-Άστα αυτά και να πας να πάρεις κάνα παπούτσι και κάνα μπουφάν για το χειμώνα!


-Γιαγιά οι σχολή που πέρασα είναι για υπολογιστές.
-Γιατί ρε αγόρι μου δε διάβασες λίγο παραπάνω να περάσεις σε σχολή για λογιστές κατευθείαν;








The End









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου